9 Ağustos 2012 Perşembe

assignment 2

Zorbey Kesman : Arkadaşı seçtiği konudan dolayı kutluyorum. Çünkü müşteri memnuniyeti tam olarak budur bence. Karavanlar genelde kişiye özgü ve müşteri memnuniyeti baz alınarak tasarlanan mobil alanlardır. Mekan küçük ama insan ihtiyaçları çok olduğu için her bir alanın çok iyi bir şekilde ve tamamen müşteri odaklı tasarlanması gerekmektedir. Çünkü her insanın yaşam tarzı, mesleği,  beğenileri, ekonomik durumu vb farklıdır. Dolayısıyla aslında her bir karavanda başka bir insan ve başka bir hayat vardır ve her şey içinde yaşayacak olan bu kişinin ihtiyaçlarını karşılamak için tasarlanmıştır.
Özde Baykal : İşletmeler için önemli olan satışları arttırmaktır. Bunu başarmak için de hedef kitlesindeki müşterileri tavlamaları, aralarında bir ilişki yaratmaları ve bu ilişkiyi devam ettirmeleri gerekmektedir. Bu ilişkinin sürdürülebilir olması da müşteri memnuniyetinden geçer.

Ufuk Işıksal : Neyi, nasıl ürettiğin ne kadar önemli ise o ürünü nasıl pazarladığın da bir o kadar önemlidir. Yani ürettiğin ürünü müşterilere sunma biçimin ve tavrın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder